Dag 7: The Shopping Day!

15 april 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag wordt een rustige dag, rustig is relatief natuurlijk want een hele dag shoppen kan ook vermoeiend zijn. We blijven allemaal redelijk lang in ons bed liggen, pas rond 9u schuiven we de gordijnen van onze kamer open en ja hoor, ook vandaag zal de zon van de partij zijn :-).

Om 10:30u gingen we dan eindelijk aan onze shopping dag beginnen, maar voor we naar de outlets reden gingen we nog eerst ontbijten bij de Subway.Het broodje Meatballs Marinara smaakte verrukkelijk! Bij het verlaten van de parking van de Subway maak ik nog snel enkele foto's van de omgeving en dan is het echt tijd om naar de Premium Outlets te rijden.

Wanneer we aan de Outlets toekomen is het er al redelijk druk. We spreken met Jonathan en Katy af dat we om 18u terug samenkomen aan de infobalie. We hebben dus ongeveer 5,5u om de mall te verkennen en onze inkopen te doen. En ingekocht hebben we. Bij Tommy kids was alles in de winkel 30% tot 50% afgeprijsd. In de Nike Factory Store scoorden we ook zeker genoeg, alsook bij Carter's, Osh kosh b'gosh, Asics, Disney Outlet , Tommy Hilfiger en Gap haalden we de Visa kaart boven. We weten weeral waarom we terug gaan werken volgende week :-).

Zelfs bij het shoppen vliegt de tijd hier vooruit en is het snel 18u, J&K hadden ons al terug gevonden en zo gingen we dus samen terug naar de parking. Met een volle kofferbak nieuwe kleding en schoenen reden we naar de Fashion Mall waar we eerst nog gingen eten bij Johnny Rockets. Na het eten zijn we nog even door de mall gegaan, maar hier scoorden we enkel bij Abercrombie and Fitch. Om 21u sluiten de meeste winkel hun deuren hier zodat we iets na 21u al terug bij de wagen stonden!

Nadat we J&K hebben afgezet zijn wij nog naar de Walmart ( Supercenter ) gereden waar we nog wat drank en snoep gekocht hebben. Om iets voor middernacht zijn we uiteindelijk terug op onze kamer en zat de dag er dus op. Een kort verslagje dus vandaag met weinig foto's, dat zal morgen wel anders zijn want dan gaan we de Hooverdam en Valley of Fire bezoeken... tot morgen!

Klik hier om naar de foto's van dag 8 te gaan!