Dag 9: De laatste dag met Shopping, Tanked...

17 april 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag blijven we iets langer in bed liggen dan anders, we willen immers goed uitgerust aan onze laatste dag in Vegas beginnen ;-). Iets na 8u staan we op en maken ons klaar om te vertrekken naar de Premium Outlets North. Bij het vorige bezoek aan de outlets hebben we niet al onze favoriete winkels kunnen bezoeken. Gisterenavond hebben we met J&K afgesproken dat we hen rond 13u komen oppikken aan het hotel, zij hebben vorige keer wel alle winkels reeds bezocht.

Wanneer we het hotel buiten wandelen komt de warmte ons al tegemoet. Het zou vandaag weer meer dan 30 graden worden en dat is er al aan te merken. De outlets zijn op amper 10 minuten rijden van het hotel, wanneer we de parking oprijden is er nog plaats genoeg. Wat een verschil met vorige keer want toen was het hier heel druk. We doen het deel van de outlet welke we vorige keer hebben overgeslagen. Bij enkele winkels wordt de VISA kaart weer boven gehaald. Al snel is het  bijna 13u en verwittig ik Jonathan dat we iets later zullen zijn.

Om 13.30u zijn we terug in ons hotel om J&K op te pikken. Onze eerste halte samen is    het bezoek aan de winkel van de mannen van Tanked, een hitserie op Animal Planet. Wanneer we de winkel betreden worden we al snel aangesproken door een medewerker die ons er op attent maakt dat Brett in THE house is en zodadelijk met iedereen op de foto zal gaan en handtekeningen zal uitdelen. Bryan wil graag een t shirt van de reeks dewelke door alle medewerkers gehandtekend wordt. Toffe mannen hier :-),

Na Tanked rijden we verder door naar het Hooters hotel, hier gaan we ook even binnen, maar echt veel is hier niet te zien of te doen. We kopen wel een klein souvenir in de giftshop waarna we doorrijden naar het Hard Rock hotel. Aan het Hard Rock hotel is ook een Hard Rock café waar we eerst wat gaan eten. Blijkbaar is er vanavond een autoshow hier aan het café want de ene na de andere showbak komt aangereden.  We nemen hier nog gauw wat foto's van en rijden vervolgens richting de Strip omdat we nog zeker de M&M store en The Coca-Cola store willen bezoeken.

We parkeren de auto bij het MGM hotel en gaan te voet verder naar de M&M store. Het is weer enorm druk op de Strip, je kan er haast over de koppen lopen. Ook in de M&M store is het druk, er staat een file om naar hogere verdiepingen te gaan. De store  heeft immers 4 verdiepingen, Vol met M&M prullaria en de typische buizen vol met M&M's in verschillende kleuren. We bekijken de leuke 3D film over de belevenissen van de rode en de gele M&M, leuk gedaan! Hierna lopen we nog wat rond in de winkel en kopen enkele souvenirs.

Naast de M&M store bevindt zich de Coca-Cola store, een beetje vergelijkbaar met de M&M store maar dan met Coca-Cola spullen en 'maar' 2 verdiepingen... Ook hier kopen we enkele souvenirs voor thuis. Als we de winkel buiten komen staat daar warempel Michael Jackson zijn moves te doen. We gaan natuurlijk met hem op de foto. The King lives.

We keren terug naar de auto om deze 5 minuten later te parkeren op de selfparking van het Paris Hotel. Van hieruit gaan we verder door naar de High Roller van het nieuwe The Linq complex. De High Roller is het grootste reuzenrad ter wereld althans voorlopig toch want er zijn er 2 in aanbouw die nog groter zullen worden. We kopen tickets voor de HR maar schrikken toch even van de prijs. 35 dollar per persoon is niet niks hé. Het ritje met de HR duurt ongeveer een half uur en wanneer je helemaal boven bent heb je een geweldig uitzicht op de Strip. We nemen dan ook heel wat foto's.

Na de rit in het reuzenrad beslissen we om terug richting hotel te rijden , met een tussenstop bij de 7-eleven voor nog wat drinken en een snackje. De rest van de avond: koffers inpakken want morgen vertrekken we terug richting België.

Morgen het verslag van de terugreis...

Klik hier om naar de foto's van dag 9 te kijken!