Dag 11: the end!

19 april 2014 - Brussel, België

Om 15.20u landen we op de luchthaven van Frankfurt, we hebben in totaal dus ongeveer 4,5u vertraging gehad in Charlotte, voor ons was dit geen probleem omdat onze volgende vlucht met Lufthansa pas om 17:25u vertrekt. We hebben dus nog ruim 2 uur om door de immigratie en security check te gaan. Wanneer we om 16u aan de gate toekomen vragen we nog even of het mogelijk is om de stoelen aan te passen omdat ze ons blijkbaar 3 windows seats gegeven hebben. Dit is allemaal geen probleem en we krijgen 3 nieuwe boarding passes zodat we allemaal naast elkaar kunnen zitten.

Aan de gate staat er ook een koffieapparaat waar je gratis koffie en thee kan krijgen. Er staat ook een kiosk met gratis kranten. Prima service van Lufthansa dus! De vlucht vertrekt precies op tijd en zal maar 45 minuten duren. Tijdens de vlucht krijgen we een snack en drank aangeboden. Voor zo'n korte vlucht vinden we dit toch wel top!

Om 18:20u landen we op de luchthaven van Zaventem. Het is even wachten op de koffers maar uiteindelijk zijn ze alle vier van de bagageband gekomen. We kunnen zonder oponthoud door de douane, nog een meevaller dus ;-). Het is even wachten op onze chauffeur van dienst, maar al na 10 minuten zitten we in de auto op weg naar huis waar Faye & Yana ons al staan op te wachten. We krijgen van hen een mooi kaartje en worden innig omhelst. Home sweet Home dus :-)

En hiermee zit onze reis er dus op, het was een zeer leuke reis, met leuk gezelschap, bedankt Jonathan & Katy!  Het was ook op sommige momenten een zeer vermoeiende reis, we hebben toch wel het een en ander van Vegas ( Nevada ) gezien en het waren lange dagen...

Hoogtepunt vd reis ?  Moeilijk om er een uit kiezen... elke dag was er wel een ;-)
Het weer? Geen druppel regen gezien, temperaturen elke dag boven de 30 graden!
Aantal afgelegde kilometers ? 1096 mijl = 1830 km.

Aan alle lezers en volgers BEDANKT en tot de volgende reis ;-)

Klik hier om de foto's van dag 11 te bekijken.